»Kje so moje zapuščenosti? Zrastle bodo kakor nekje gozd.«
»Marijana Brecelj sodi v generacijo, ki je izkusila različne faze slovenske kinematografije, in lahko birekli, da je kot igralka resnično zaživela, ko so se ustvarjalni odnosi pri filmu sprostili, kajti Marjancaje sproščena, odprta in zato neprimeren material za režijsko diktaturo.«
»Filmski režiserji pričakujejo, da bo igralec v oblikovanje filmskega lika vložil tudi veliko osebne prezence, kar pa ni dovolj. Marijana Brecelj ima močno prezenco.«
»V nove, svobodnejše ustvarjalne razmere je stopila skupaj z mlajšo generacijo igralcev, ki so prinesli neforsirano, včasih bolj minimalistično, predvsem pa bolj realistično filmsko igro.«
»Ker jo lahko povabiš na odprto morje - priznala bo, da jo je strah, a bo šla s tabo.«
»Drugi vodovodi so posamezni za eno hišo, Gorenja Trebuša je v celoti tako urejena, taki primeri so na Kozmericah, v Baški grapi, še poseben primer pa sta Tolminski in Kanalski Lom, kjer so še kapnice.«
»Če iščemo razloge za odklonilna stališča do držav Zahodnega Balkana, se moramo vprašati, kakšna je predstava povprečnega državljana EU o teh državah.«
»Cimosa nismo dobili za nič evrov. Stal nas je okoli 170 milijonov evrov. V to so všteti kupnina, dolg, ki ga je imel, in denar, ki smo ga vložili v modernizacijo tehnologije«
»Cimos je bil ferrari, v katerega niso dali ne olja ne goriva, gume pa so bile luknjaste. Stroji niso delali, kot bi morali. Za izredna vzdrževanja smo vložiti več milijonov«
»Opažamo, da na slovenskem trgu dela ni dovolj usposobljenega strokovnega kadra. Avtomobilska industrija je visoko specializirana, ima visoke zahteve, učinkovitost mora biti 100 %. Nekaj tistih, ki so Cimos zapustili, se je vrnilo. Nekaj jih je prišlo iz Italije. Toda kljub trem mednarodnih razpisom primernih oseb ne dobimo«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju